تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت ارز و قیمت سکه امروز ۵ شهریور ۹۹

  • کد خبر: ۴۰۵۸۴
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت ارز و قیمت سکه امروز ۵ شهریور ۹۹
با توجه به این‌که بازار طلا و ارز هنوز آغاز به کار نکرده، قیمت‌هایی که روی تابلو‌ها دیده می‌شود، همانند دیروز است و هر قطعه سکه امامی امروز در بازار تهران در حدود ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان روی تابلوی مغازه‌ها دیده می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار نیز روی تابلوی مغازه‌ها یک میلیون و ۵۳ هزار تومان است.

قیمتی هم که در خصوص دلار روی تابلوی صرافی‌ها دیده می‌شود، در حدود ۲۲ هزار و ۴۸۰ تومان است.

جدول زیر، قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز چهارشنبه پنجم شهریورماه را در بردارد.


نوع

قیمت

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۲ هزار و ۴۸۰ تومان

قیمت یورو

۲۶ هزار و ۶۸۰ تومان

قیمت پوند

۳۰ هزار و ۸۲۸ تومان 

قیمت درهم امارات

۶ هزار و ۳۹۴ تومان

قیمت سکه بهار آزادی

۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت سکه امامی

۱۰ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان

قیمت نیم سکه

۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

قیمت ربع سکه

۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸

یک میلیون و ۵۳ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۲۴

یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان

قیمت هرمثقال طلا

۴ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان

قیمت هر انس طلا دلار

۱.۹۲۸.۳۸ دلار

 


قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز  ۹۹/۰۶/۰۵ | دلار ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان



از سوی دیگر صرافی‌ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل افزایش دادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۲۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۱۲۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان درج شده است.

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->